piątek, 22 marca 2013

Chodzi za mną pewien kolor...

Chodzi za mną pewien kolor... A mianowicie WIŚNIOWY! Miałam już blond, różne odcienie brązu lecz takiego jeszcze nigdy. Niesamowicie mi się taki kolor podoba, jest taki ostry, wyrazisty.

Inspiracje

Kompletnie nie wiem jaką farbę wybrać aby uzyskać taki efekt, a na wizytę u fryzjera nie mam aż tyle pieniędzy :( Boje się, że kolor wyjdzie mi czerwony (jak u Wiśniewskiego :D) i że później spłuka się na rudy. Obawiam się również zniszczenia włosów, bo niestety przez szybkie spłukiwanie się takich farb musiałam dość często odświeżać kolor.

Kolory które wpadły mi w oko z farb drogeryjnych:

- Joanna Multi effect color Wiśniowa czerwień
- Joanna Naturia color Dojrzała wiśnia
- Joanna Multi soft color Wiśniowa czerwień
- Joanna Multi cream color Królewski burgund
- Loreal Casting Crème Gloss Oberżyna
Loreal Casting Crème Gloss Owoc granatu 


Może wypowiedzą się jakieś posiadaczki tego pięknego kolorku ? :)


7 komentarzy:

  1. Nie maluj! Masz piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też nie radziłabym Ci farbować... masz ładny kolor czego Ci więcej... taka czerwień szybko bedzie Ci się spłukiwała a co z tym idzie wiecej papraniny w tych farbach i zniszczonych włosów:) zresztą niewiem czy by do Cb pasował...

    OdpowiedzUsuń
  3. hej . Widzę , że też zaczynasz , tak samo jak ja :) zapraszam do siebie ;:*
    zapuszczanieodboba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oja, ale radykalną zmianę szykujesz!
    Jeżeli tylko masz ochotę farbuj, ale upewnij się, że to jest kolor, który pasuje do Twojej urody i przy którym będziesz dzielnie trwać - wracanie do blondu to istny dramat dla włosów, a nawet po takiej wiśni mogą się zrobić szorstkie i matowe, końce będą się rozdwajać na potęgę, puszyć i łamać. Niestety, czasem i pielęgnacja nie pomaga, a wyhodowanie całej długości naturalek to mozolny proces który wymaga cierpliwości. Farbowane włosy bardzo trudno utrzymać w dobrej kondycji:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jesli chodzi o castinga to nie masz sie czego obawiac, te farby sa znakomite-nie niszcza wlosow, nic a nic :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja farbuję na takie kolory i polecam palette 575 identyczny wychodzi albo garnier

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam pytanie jaki kolor włosów jest na drugim zdjęciu?

      Usuń