poniedziałek, 11 marca 2013

Haul zakupowy

Mała porcja moich nowych zdobyczy :)
1. Jedwab w płynie, Biowax - zobaczymy jak wypadnie w porównaniu z bratem (serum A+E)  do zabezpieczania końcówek
2. Sok z aloesu, Prima - chcę zrobić z niego mgiełkę aloesową oraz używać go w formie plukanki
3. Szampon pomarańcza i papryczka chilli, Love2Mix Organic - w końcu zdecydowałam się na kupno tego szamponu, naczytałam się wiele pozytywnych recenzji o nim więc mam nadzieje że nie okaże się bublem
4. Odżywka Shikakai - dołączona próbka do szamponu
5. Odżywka Żeń-szeń, Farmona - lubię kosmetyki Farmony także kupiłam dla przetestowania
6. Hibiskus - głównie do płukanek na włosy, raczej nie będę go piła
7. Odżywka Intense Repair, Dove - tę odżywkę dostałam od babci, skład nie rzuca na kolana, lecz chcę sprawdzić być może raz na jakiś czas się przyda
8. Puder matujący-transparentny, Vipera - uwielbiam ten puder do wykańczania makijażu, spełnia wszystkie moje oczekiwania

A na koniec zdjęcia mojego kłosa wykonanego przez koleżankę :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz