wtorek, 19 marca 2013

Mega odżywienie włosów

Hej! Dziś chcę podzielić się efektami bo mojej wielkim mixie jaki zagościł dziś na mojej głowie. Korzystając z okazji, że miałam luźniejszy dzień postanowiłam zafundować moim włosom mega dawkę odżywienia :)

Zacznijmy od początku.

Na noc nałożyłam swój ulubiony olejek kokosowy firmy Oil Medica. Najlepiej działa właśnie zaaplikowany na całą noc (zwykle gdy mam olej i ide spać zakładam swoją starą czapkę na łeb :D ).
Olejek wygląda tak

Rano umyłam głowę szamponem Love2Mix Organics z pomarańczą i papryczką chili. Po myciu nie bawiłam się już w nakładnie odżywki tylko nałożyłam odrazu swój mix, a wyglądał on tak:

- łyżka odżywki z Żeń - Szeniem Farmony
- łyżka odżywki Artiste z keratyną
- łyżka maski Wax Pilomax do włosów jasnych


Siedziałam z tym na głowie jakieś 20 minut. Myślicie że to koniec? Nic z tych rzeczy :) Po zmyciu zafundowalam sobie jeszcze jedną miksturę, a mianowicie mix płukanek.

- pół szklanki soku z aloesu
- pół szklanki hibiskusa
- dwie łyżki octu jabłkowego

Efekty całego odżywienia przedstawia zdjęcie:

Bałam się trochę przyklapu i przesuszenia po takiej ilości specyfików, ale na szczęście włoski były uniesione u nasady, puszyste, mięciutkie i błyszczące. Myślę że co miesiąc przyda im się takie mega dogłębne odżywienie :)

Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Bardzo podobają mi się takie włosy - proste, gładkie, lśniące. Kolor nieważny.
    Jeśli mogę coś zasugerować: pstrykaj własne foty kosmetykom. Te z netu są bezosobowe...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń