czwartek, 14 marca 2013

Podsumowanie akcji mania wcierania :)


Witajcie! Wczoraj minął termin mojego podsumowania akcji włosomaniaczek pt. Mania Wcierania.
Czas podzielić się efektami :)

Testowałam na swoich włosach Lotion przeciw wypadaniu włosów Receptury Babuszki Agafii. 
Lotion przelałam  do buteleczki po kuracji Joanny, to wg mnie najlepsza opcja dla aplikowania wcierek.
Podczas tego miesiąca wcierałam wcierkę mało regularnie, głównie po myciu. Podczas akcji nie używałam żadnych dodatkowych wspomagaczy.

Nie zużyłam całego opakowania, co widać na wyżej załączonym zdjęciu (w przelanej buteleczce).

Moje wymiary włosowe z dnia 13 lutego:
Długość włosów od czubka - 60cm
Pasmo kontrolne - 35cm

15 marca:
Długość włosów od czubka - 58cm
Pasmo kontrolne -38cm

Niestety musiałam podciąć końcówki podczas akcji, dlatego całkowita długość to 58cm. Ale patrząc po pasemku kontrolnym wnioskuję przyrost 3 cm ! Jak dla mnie jest to naprawde dużo. Dlatego przedłużam wcieranie, chcę wykorzystać to co zostało i być może kupić następną buteleczkę :)

Tak się prezentują moje wlosy

 Niestety jak widać muszę jeszcze trochę podciąć końcówki :(


Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. oj musisz je podciąć i to z 10 cm co najmniej... śliczny masz kolor włosów.. monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 10 nie - raczej z 6 myśle :) ale i tak na raz napewno tego nie zrobie :( szkoda mi tej długości, dlatego podcinam stopniowo :)

      Usuń
  2. zazdroszczę przyrostu! Ja mogę o takim tylko pomarzyć niestety, u mnie max przy wspomagaczach to 1,4cm/1,5cm niestety:<
    Gdyby moje tak szybko rosły nie bałabym się podcięcia:D
    Sądze że stopniowe podcinanie jest najlepsze dla tych dla których ważny jest przyrost:)

    OdpowiedzUsuń
  3. to jest mój pierwszy tak duży przyrost :) także jestem mega zadowolona, być może ten lotion na Ciebie też zadziała? myślę że warto spróbować :)
    a co do podcinania to całkowicie się z Tobą zgadzam.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. przyrost powala! a włosy masz śliczne! mięsiste wyglądają i zdrowe:D

    OdpowiedzUsuń