sobota, 6 kwietnia 2013

Nowości, nowości...

Kolejna porcja nowości, która zagościła na moich półkach :)


  • Odżywka do włosów i skóry głowy Jantar - tej odżywki chyba nie trzeba nikomu przedstawiać ;)
  • olej ze słodkich migdałów - już długo miałam chrapkę na niego, także zobaczymy czy zdziała na włosach cuda 
  • odżywka Mango i Kwiat Tiare Garnier UltraDoux - stała na półce zaraz obok słynnej AiK, zapach ma śliczny, jestem ciekawa czy będzie równie dobra jak jej siostra



Czas najwyższy zadbać też o pazurki. Moje jak narazie są w opłakanym stanie, dalej odczuwam skutki noszenia tipsów :(

  • Odżywka wzmacniająca z diamentami Eveline - po innej odżywce z tej serii moje paznokcie były dużo twardsze i szybciej rosły, mam nadzieje ze po tej będzie podobny efekt
  • dwa lakiery Essence Nude Glam - w odcieniu nude :) pokochałam ten kolor :)


Planuję również zacząć bardziej pielęgnować skórę twarzy. W końcu to twarz jest główną reprezentacją człowieka.

  • maseczka wygładzająca Perfecta - kwasy AHA i sok z aloesu
  • maseczka głęboko nawilżająca Perfecta - sok aloesowy i kwiat pomarańczy
  • maseczka rozświetlająca Perfecta - złoto 24-karatowe i kwas hialuronowy
  • maseczaka odżywcza Perfecta - słodkie migdały i miód  

Miałyście któreś z tych kosmetyków? Jak oceniacie ich działanie? Pozdrawiam :)


4 komentarze:

  1. Niestety, ta odzywka nie jest podobna działaniem do AiK.. Początkowo włosy są całkiem fajne, ale z każdym kolejnym użyciem jest gorzej... jest rzadka, więc uważaj żeby nie przeciążyć włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używaj tej odżywki z eveline! Ona niszczy paznokcie, powoduje onycholizę. Poszukaj na wizażu lub na innych blogach. Szkoda paznokci!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się, szkoda paznokci na odżywki z Eveline..
    Ja polecam Regenerum z apteki, jest naprawdę świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba nie widziałam jeszcze tej odżywki garniera, muszę na nią zapolować. :D

    OdpowiedzUsuń