piątek, 24 maja 2013

Suchy szampon DIY

 Korzystając ze składników, które akurat posiadałam w domu postanowiłam zrobić suchy szampon.

Przepis :
  • 2 łyżeczki mąki ziemniaczanej
  • 2 łyżeczki kakao w proszku


Moje włosy dziś może i nie były aż tak bardzo przetłuszczone ale jednak czułam się niekomfortowe (nienawidzę swoich włosów drugiego dnia od mycia :/ ) 

Oto efekty po zastosowaniu suchego szamponu:


Używając zwykłych suchych szamponów np. Isany, strasznie trudno było mi wyczesać biały nalot. Tu ten problem całkowicie znika poprzez dodanie kakao. 

Co o tym sądzicie? Pozdrawiam :)

8 komentarzy:

  1. Mam Batiste, ale ten DIY szampojn mega mnie zaciekawił :) kiedyś na pewno wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe czy u mnie na czarnych włosach też by się sprawdziło, pomysł warty wypróbowania :)

    pozdrawiam,
    Dexter
    http://laboratoriumdextera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz o tym słyszę, na pewno wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW super sprawa, może i mi pomoże na te moje tłuste włosy :) Akurat jutro zamierzam trochę włosy przetrzymac i będą takie niezbyt więc szamponik w sam raz, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem w szoku! spróbowałam, tego szmaponu bo mam bardzo przetłuszczające się włosy i musze myć codziennie... do teraz:P ponieważ w razie potrzeby mogę sięgnąć bo mąke ziemniaczaną i kakao i włosy są odświeżone:D spokojnie mogę jeden dzień przetrzymać i nie łazić ulizana jak severus snape;p

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie niestety się nie sprawdzi ze względu na kakao ponieważ jestem blondynką ale jest to świetne rozwiązanie dla ciemnowłosych ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł! Drogeryjne suche szampony są według mnie okropne, a po tym efekty zachwycają. :D

    OdpowiedzUsuń