poniedziałek, 24 czerwca 2013

Doczepiane włosy clip-in

Dzis kròciutki post.
Moje włosy dalej wyglądają nieciekawie i praktycznie cały czas chodzę w kucyku.
Będąc w Primarku zaopatrzyłam się w doczepiane włosy clip-in.
Przynajmniej na czas odrośnięcia moich naturalek będę mogła chodzić w rozpuszczonych włosach.
Pasma są o tyle fajne że idealnie trafiłam z kolorem i przynajmniej nie wygląda to sztucznie.
A gęstości przybyło :)
Po przypięciu włosy są takiej samej długości co moje.
Zdjęcie może nienajlepsze ale nie jest złe.
Pozdrawiam! ;)



7 komentarzy:

  1. Bardzo mi cię szkoda z tym cieniowaniem :( ale wyglądają dobrze z przypiętymi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo naturalnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda to bardzo fajnie, nie domyśliłabym się że to doczepiane ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie wyglądają bardzo naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. które to naturalne, a które sztuczne? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Haha dokładnie to samo pomyślałam :)

      Usuń