sobota, 30 listopada 2013

Farbowanie L'oreal Casting Creme Gloss - Czekolada 535

Cześć Dziewczyny !
Nastał w końcu ten dzień, kiedy kolor moich włosów zaczął doprowadzać mnie do szału - wyblakł i był taki bez wyrazu. Nie wiem dlaczego tak jest ale od dłuższego czasu zaczynam farbować włosy na ciemniejsze kolory właśnie na zimę :)
Padło na Castinga, gdyż kiedyś miałam z nim styczność i byłam pewna 100% koloryzacji oraz tego, że nie zniszczy mi aż tak bardzo włosów.


Czekolada firmy L'oreal jest to kolor dość dziwny, bo nie jest to typowy czekoladowy brąz tylko ma on czerwoną poświatę. Mi to akurat odpowiadało, ale ostrzegam dziewczyny, którym taki efekt się nie podoba. Poniżej kilka zdjęć, niestety z fleszem,bo był już wieczór. 






Jestem bardzo zadowolona z koloru :)


5 komentarzy:

  1. Kolor jest piękny nawet z flashem, chociaż jestem ciekawa jak prezentuje się w dzień - jest ciemniejszy? Szukam czegoś do zafarbowania włosów na długości aby pasowały do naturalnego odrostu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, jest troszkę ciemniejszy, niestety zdjęcia nie oddają w pełni efektu :(

      Usuń
  2. mnie się bardzo podoba efekt z fleszem : ) masz śliczne włosy : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś w tym jest, bo ja na zimę też przyciemniam włosy :) Faktycznie, kolor trochę mylący - tzn. nazwa :)

    OdpowiedzUsuń