piątek, 8 sierpnia 2014

Zakupowe nowości


Wchodząc do drogerii Jasmin na ulicy Długiej w Krakowie... można naprawdę dostać oczopląsu :D
Tam jest po prostu wszystko - raj dla włosomaniaczek. Nie mówiąc już o licznych promocjach i o tym, że co chwile do sklepu trafiają nowe marki. Hm...mój portfel ma dość.

1. Miodowe mydło do włosów i ciała Bania Agafii - ciekawa jestem czy okaże się również moim hitem tak jak jego wersja cedrowa. 18zł

2. Aktywne serum ziołowe na porost włosów 7 ziół - póki co odstawiam Capitavit i biorę się za to serum. Pachnie pięknie, nie to co ten śmierdziel Capitavit :D . 18zł

3. Long 4 lashes - chyba nie trzeba nikomu przedstawiać. Biorę się ostro do kuracji, moje rzęsy nie są już takie jak kiedyś :( . W promocji zapłaciłam 48zł, cena standardowa dochodzi nawet do 80zł.

4. Seche Vite top coat - szukałam jakiegoś dobrego utwardzacza, a ten miał dość sporo pozytywnych recenzji. Mała wersja 6,50zł , duża ok.25zł.

5. Lakier Paese silk nr 362 - przepiękny nudziak, który od pierwszego wejrzenia skradł moje serce!


A tak wyglądają moje włosy po wizycie u fryzjera :)
Pozdrawiam !



5 komentarzy:

  1. Zazdroszczę zakupów, a włoski masz przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie to serum pachniało płynem do mycia szyb :D faktycznie na długiej można paść z wrażenia uwielbiam tam chodzić! Jedynie ze wzgledow portfelowych nie lubie stamtad wychodzic.masz bardzo ładne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusi mnie ta odżywka do rzęs. Widziałam naprawdę świetne efekty u innych blogerek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że nie mieszkam w Krakowie :-D piękne włosy! *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Co jak co, ale włosy masz prześliczne!
    Marzenie :)

    OdpowiedzUsuń