piątek, 23 stycznia 2015

Zaczynamy walkę | Wizyta u trychologa

Jestem już po wizycie u trychologa.
Pani Małgorzata Garlacz - trycholog i kosmetolog ma swój gabinet na ul. Św. Krzyża 19/8 w Krakowie.

Na wizytę umówiłam się ze względu na promocję, która trwała do końca stycznia - cześć ceny była dofinansowywana z programu "Zdrowe Włosy".

Z przebiegu wizyty jestem bardzo zadowolona. Niestety nie posiadam żadnych zdjęć  :( Pani trycholog jest bardzo profesjonalną osobą, czułam się dobrze podczas wizyty, zadawałam mnóstwo pytań a Pani ze spokojem i wyczerpująco mi na nie odpowiadała. Naprawdę mogę szczerze polecić gabinet :)

Przejdźmy do konkretów.
Dowiedziałam się wiele przydatnych informacji. Najważniejsze jest to, że nie mam łojotokowego zapalenia skóry, tylko po prostu silny łojotok. 

Silny łojotok spowodowany zaczopowaniem mieszków włosowych.
Wypadanie włosów może mieć związek z odstawieniem tabletek antykoncepcyjnych.
Zmikronizowane włosy przez stres.


Zalecenia :

  •         Wizyta u endokrynologa (tarczyca, androgeny)
  •          Oczyszczanie skalpu peelingiem enzymatycznym (ziarnisty w moim przypadku może bardziej zaszkodzić niż pomóc) – nie używać peelingu cukrowego (drożdżaki lubią cukier)
  •          Zalecany peeling – LOTION OCZYSZCZAJĄCY MonRin – stosowany przed myciem 2x w tygodniu, pozostawić 15-20 minut
monrin.info
  •         Nie masować skóry głowy
  •         Zalecany szampon – SZAMPON PRZECIWŁOJOTOKOWY Dixidox 1.1 (konieczne po nim użycie odżywki)

  •          Na wypadanie włosów ampułki Dixidox de luxe LOTION FORTE 3.4 – stosowane codziennie po myciu
  •         W moim przypadku nie jest wskazane używanie Darsonvala, może zaszkodzić
  •          Następna wizyta za ok.3 miesiące
      Nie jest tak źle, myślałam że będzie gorzej. Jak na razie zastanawiam się nad kupnem tych kosmetyków, gdyż do najtańszych one nie należą. Zawiedziona jestem jedynie faktem, że nie mogę używać Darsonvala. Miałam w planie go kupić, naczytałam się wiele pozytywnych opinii, jednak wolę nie ryzykować skoro Pani trycholog uważa, że może mi to zaszkodzić niż pomóc. 

      Wstawiam zdjęcia wykonane mikrokamerą





Tak więc teraz jeszcze muszę umówić się do endokrynologa i zacząć walkę. 

Pozdrawiam


8 komentarzy:

  1. Życzę Ci by szybko ustąpił Twój problem :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę tej wizyty, też bym się wybrała :)
    Powodzenia w walce!

    OdpowiedzUsuń
  3. "nie używać peelingu cukrowego (drożdżaki lubią cukier)"

    Bardzo chętnie dowiem się, jak to się stało, że lipofilne (tłuszczolubne) drożdżaki z rodzaju Malassezia nagle lubią cukier ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa co u mnie by wyszło - aczkolwiek dziwne, że Pani trycholog poleciła Ci tylko drogie kosmetyki nie zalecając nic "domowej roboty". Nie mniej, zazdroszczę takiego badania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wlasnie miałam umawiac wizytę ale dzięki Twojemu wpisowi wiem,ze nie warto :) kolejna Pani specjalistka od wciskania mega drogich i nie skutecznych kosmetyków!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w naprawie włosów, jak ja byłam u trychologa to mnie powiedziano że nie trzeba używać domowych produktów typu naturalnych bo kosmetyki dobrze je zastępują.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej minął już rok a ja mam ten sam problem i chętnie przeczytałabym, jak idzie walka i co pomogło

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń